Buffalo Sabresin GM Jarmo Kekäläinen teki yllättävän siirtoliikkeen hankkimalla puolustaja Olen Zellwegerin Anaheim Ducksista.
Kauppa tarkoittaa samalla sitä, että Anaheim menetti yhden lupaavimmista nuorista pelaajistaan. 22-vuotiasta Zellwegeriä pidettiin yhtenä organisaation tulevaisuuden kulmakivistä, mutta nyt hänen uransa jatkuu Buffalossa.
Anaheim sai vastineeksi hyökkääjä Anton Wahlbergin sekä toisen kierroksen ensimmäisen varausvuoron.
Nyt Sabres uskoo saaneensa riveihinsä pelaajan, jonka kehityskäyrä osoittaa edelleen ylöspäin.
Yhdet MM-kisat Kanadan paidassa pelanneen Zellwegerin hankinta oli Kekäläiseltä onnistunut siirto, jonka arvo todennäköisesti vain korostuu tulevaisuudessa.